Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Εκλογές 2009

Έφτασε η 4η Οκτωβρίου και βρέθηκα μπροστά σε μια σχετικά δύσκολη απόφαση: τι με αντιπροσωπεύει? Σίγουρα όχι τα μεγάλα κόμματα....Ίσως η εις άτοπον απαγωγή τελικά...
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση πάντως, πως πολλά άτομα έχουν βρει αυτό που τους ''ταιριάζει''. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο. Για παράδειγμα πως γίνεσαι Πασπίτης/Πασόκος όταν από τη μια βλέπεις ομολογουμένως κάποια σπουδαία έργα κι από την άλλη ''τυχαία γεγονότα'' (κρατικές δολοφονίες) όπως αυτή του Μιχάλη Καλτεζά? Πώς μπαίνεις στην ΚΝΕ όταν η πολιτική του ΚΚΕ έχει να αναβαθμιστεί εδώ και 80 χρόνια, όταν ξέρεις τι θα πουν πριν το πουν? Και πάνω απ' όλα, πως ασπάζεσαι απόψεις ατόμων όπως ο Καρατζαφέρης, λαικιστών, δήθεν εκπροσώπων του έθνουςκαι κυρίως σωβινιστών στο έπακρο. Στην ΝΔ νομίζω είναι περιττό να ανφερθώ, δεν αξίζει καν τον κόπο...
Ίσως δεν έχω το δικαίωμα να μιλάω, μιας και δεν έχω εντρυφήσει στο θέμα της πολιτικής, αλλά έχω μια αρκετά λογική απορία, νομίζω: Το ΠΑΣΟΚ το δοκιμάσαμε, δεν μας άρεσε, επιλέξαμε τη ΝΔ το 2004. Ούτε η ΝΔ μας άρεσε. Γιατί να επιστρέψουμε στο ΠΑΣΟΚ? Πόσο γρήγορα και εύκολα μπορεί να ξεχνάει ένας λαός? Πόσο προσκολλημένος σε ξεθωριασμένες ''αξίες''? Πόσο ευάλωτος στη δημαγωγία των ΜΜΕ, και των πολιτικών? Πόσο?

ΥΓ. Αγαπητέ Elvis ζητώ συγνώμη που η πρώτη μου ανάρτηση γίνεται τώρα, αλλά τους λόγους τους ξέρεις.

1 σχόλιο:

  1. Γεια σας παιδάκια!
    Αρχικά να χαίρεστε το καινούριο σας blog!Περιμένουμε πολλές αναρτήσεις και συζητήσεις.. Από τα λίγα που διάβασα καλά το ξεκινήσατε πάντως!
    Στο θέμα μας τώρα..Σύμφωνα με τη δική μου οπτική γωνία λοιπόν νομίζω πως για να "μπεις" σε μια φοιτητική παράταξη ίσως δε χρείαζεται να ξέρεις και τα πάντα για αυτή.Εχεις κάποιες πολιτικές πεποιθήσεις και αν θέλεις να ασχοληθείς με αυτόν τον τομέα μπαίνεις στην παράταξη που νομίζεις ότι σε αντιπροσωπεύει. Αν σου κάνει καλώς, αν όχι πάμε για άλλα.
    Επίσης αποκλείεται αυτή η παράταξη να τα έχει κάνει όλα άψογα γιατί αν ήταν έτσι θα ήμαστε όλοι μέλη της. Οπότε φαντάζομαι ότι δικαιολογείς ή συμβιβάζεσαι με κάποια πράγματα..(επειδή δεν είμαι σε κάποια παράταξη μπορεί να μιλάω και λάθος). Για παράδειγμα εσύ λες ότι το ΚΚΕ λεει συνέχεια τα ίδια πράγματα. Τα μέλη του όμως δεν είναι της ίδιας άποψης. Απλά θέλουν να πιστέψουν στην ιδεολογία που εκπροσωπεί αυτό το κόμμα και ίσως να μη καταλαβαίνουν ότι δεν εξελίσσονται.
    Καλά τώρα για την επιστροφή στο Πασόκ δε το συζητάω..Πώς ξεχνιούνται τόσο εύκολα όλα δε ξέρω!Η μόνη διακιολογία είναι ότι ο Γιωργάκης δεν έχει δοκιμαστεί ποτέ ως πρωθυπουργός.. Εγώ νομίζω όμως ότι και τα μικρότερα κόμματα δεν έχουν δείξει διάθεση ότι θέλουν να ηγηθούν..Αν έβγαινε το ΣΥΡΙΖΑ πιστεύεις ότι θα ήταν έτοιμο να σχηματίσει κυβέρνηση??Θα έχαναν το μπούσουλα..
    Ολα αυτά βέβαια κατά τη δική μου μη-πολιτικοποιημένη-ακόμα ταπεινή άποψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή